№ з/п
|
Форма методичної роботи
|
Учасники/відповідальні
|
Проблема/Тема
|
1.
|
Педагогічна рада;
Нарада при директору
|
Педагогічний колектив
|
«Створення системи соціалізації особистості на основі духовних цінностей та духовної культури»
|
2.
|
Методичні об’єднання вчителів:
|
Учителі історії, правознавства, української мови та літератури, зарубіжної літератури, іноземної мови, російської мови
|
«Розвток духовної особистості
на основі краєзнавчого матеріалу»
|
гуманітарного циклу
голова:
Гайдамащук Т.М.
|
- природничо-математичного циклу
голова: Миросенко Л.А.
|
Учителі біології, хімії, фізики, географії, математики, інформатики
|
«Впровадження інтерактивних технологій
на уроках природничо-математичного циклу»
|
голова: Щуренко Л.Д.
|
Учителі початкових класів, вихователя ГПД
|
«Соціалізація учнів початкових класів через використання інноваційних освітніх технологій»
|
голова: Копаниця О.І.
|
Класні керівники
1-9 класів
|
«Створення умов для соціалізації учня через міжособистісні стосунки в учнівському колективі»
|
- оздоровчо-естетичного циклу
голова: Кацило Н.М.
|
Учителі основ здоров’я, фізкультури, трудового навчання, музики, художньої культури, етики, образотворчого мистецтва.
|
«Соціалізація особистості шляхом індивідуального підходу у виявленні та розвитку здібностей учнів»
|
3.
|
Автодидактика (самоосвіта) вчителів
|
Члени педагогічного колективу
|
У кожного вчителя власна проблема
|
4.
|
Стажування і наставництво (організація роботи з молодими спеціалістами)
|
Молоді вчителі з досвідом роботи до 3 років: Серікова А.Є (вчитель англійської мови). Педагог-наставник: Ніконенко Ю.В., вчитель англ.мови
|
«Вироблення педагогічної майстерності молодого вчителя. Соціалізація у творчому колективі»
|
5.
|
Післядипломна освіта вчителів
(організація курсової перепідготовки)
|
За індивідуальним графіком
|
Власна тема курсової роботи
|
6.
|
Атестація педагогічних працівників
|
Атестаційна комісія;
вчителі, що атестуються:
Гаркуша О.С., Білик Н.Л.
|
У кожного вчителя власна проблема
|
7.
|
Узагальнення досвіду роботи вчителя початкових класів Білик Н.Л.,
вчителя історії Гаркуші О.С..
|
Адміністрація, атестаційна комісія
|
«Формування політичної культури на уроках історії та правознавства як засіб соціалізації у динамічному світі»
|
8.
|
Методичні заходи:
Круглий стіл «Єдині вимоги до учнів 5 класу»
|
Педагогічний колектив, психолог, медсестра
|
За наслідками класно-урочного контролю
|
Круглий стіл «Від творчого вчителя – до творчого учня»
|
Педагогічний колектив, психолог
|
За наслідками атестації педагогічних працівників
|
Круглий стіл «Організація літнього відпочинку – запорука успіху в навчальному році»
|
Педагогічний колектив, медсестра, психолог
|
Планування роботи літнього табору відпочинку
|
9.
|
Методичний тиждень «Самоосвіта кожного – продуктивність методичної роботи колективу»
|
Педагогічний колектив
|
Методика складання плану самоосвіти
|
Методичний тиждень «Ефективність роботи шкільних методичних об’єднань та методичного кабінету»
|
Члени М/О
|
Звіт роботи шкільних М/О
|
10.
|
Випуск методичних бюлетенів
|
Методична рада
(за графіком)
|
|
Горобей С.Д.
|
Державний стандарт освіти:
від теорії до практики
|
Горобей С.Д.
|
Фактори впливу на процес соціалізації особистості
|
Болюк В.О.
|
Шляхи розвитку конкурентно спроможного освітнього середовища, що впливає на підвищення якості освітніх послуг
|
Гаркуша О.С.
|
Правовиховна робота класних керівників
|
Гайдамащук Т.М.
|
Система підтримки іннова-ційної ініціативи педагогів
|
Миросенко Л.А.
|
Педагогічне проектування процесу соціалізації учнів різних вікових груп
|
Кацило Н.М.
|
Технології успішної соціалізації особистості
|
Щуренко Л.Д.
|
Технології повного засвоєння навчального матеріалу. Ігрові технології навчання
|
Білик Н.Л.
|
Організація самостійної активної пізнавальної діяльності учнів на рефлексивній основі
|
Кацило Н.М.
|
Методи і прийоми створення ситуації успіху як напрямок соціалізації особистості
|
Горобей В.В.
|
Використання мультимедій-них технологій як засобу роз-витку пізнавальної активності учнів
|
11.
|
Засідання методичної ради
|
Методична рада
|
9 засідань
|
12.
|
Методичні оперативки
|
Керівники м/о
|
З нагальних проблемних питань
|
13.
|
Предметні тижні
|
Учителі, учні
|
|
Голова м/о, вчителі фізкультури
|
Тиждень фізкультури і туризму. Олімпійський тиждень.
|
Голова м/о, вчительісторії
|
Тиждень історії та правознавства (Місячник правових знань)
|
Голова м/о, вчителі початкових класів
|
Тиждень початкової школи
|
Голова м/о, вчителі української мови та літератури
|
Місячник української мови та літератури
|
Заступник директора з НВР, голови м/о, наставники
|
Тиждень педагогічної майстерності
|
Голова м\о, вчитель основ здоров’я
|
Тиждень здоров’я та безпеки життя
|
Бібліотекар
|
Тиждень дитячої книги
|
Заступник директора з НВР, керівники гуртків
|
Тиждень гурткової роботи
|
14.
|
Індивідуальні бесіди, консультації
|
Педпрацівники
|
|
15.
|
Фестиваль педагогічних інновацій «Педагогічні здобутки освітян»
|
Учителі, які мають власні творчі роботи (Ніконенко Ю.В., Білик Н.Л.)
|
|
16.
|
Робота шкільного методичного кабінету
|
Члени педагогічного колективу
|
Проблеми області, школи, методичних об’єднань
|
17.
|
Психолого-педагогічні семінари
|
Члени педагогічного колективу
|
|
Горобей С.Д., Щуренко Л.Д.
|
Особливості роботи з гіперактивними школярами. (для вчителів початкової школи)
|
Горобей С.Д.
|
Тайм-менеджмент (система управління часом) педагога. Причини дефіциту часу. Методи тайм-менеджменту
|
Горобей С.Д.
|
Розвиток стійкої позитивної мотивації до навчання.
|
Горобей С.Д.
|
Вплив ЗМІ на формування світогляду людини і її поведінку
|
18.
|
Участь у фахових конкурсах
|
Педагогічні працівники, що атестуються
|
|
|
|
|
|