Капулівська ЗОШ І-ІІІ ступенів - Наша школа - опорна з питань впровадження ІКТ у навчально-виховний процес
Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 08.12.2016, 07:56

Капулівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Категорії розділу
Спорт [1]
спортивні новини
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 114
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Наша школа - опорна з питань впровадження ІКТ у навчально-виховний процес

·         Опорність  школи: Інформаційно-комунікаційні технології

·       Керівник закладу: Болюк Валентина Олексіївна  
·         Інформаційно-комунікаційні технології - необхідна умова для розвитку інноваційної особистості 

·         Координатор  Мартіян Юлія Вікторівна

·         Провідна ідея       Впровадження у навчально-виховний процес інформаційно-комунікаційних технологій

·         Актуальність       Сьогодні якісне викладання дисциплін не може здійснюватися без використання засобів і можливостей, які надають комп’ютерні технології та Інтернет. Вони дають змогу вчителю краще подати  матеріал, зробити його більш цікавим, швидко перевірити знання учнів та підвищити їхній інтерес до навчання.  Вчитель має можливість отримувати найновішу інформацію, активно спілкуватися з колегами, учнями та батьками, здійснювати дистанційне навчання дітей з обмеженими можливостями тощо.

·         Основні напрямки  зміст діяльності  -

·         Вивчення інформатики й комп’ютерної грамоти з початкових класів.

·         Забезпечення комп’ютерної підтримки уроків з усіх предметів.

·         Організація індивідуальної й групової роботи учнів безпосередньо в комп’ютерних кабінетах із використанням  мережі  Інтернет.

·         Організація науково-дослідницької роботи учнів, творчих груп учнів і вчителів із розробки комп’ютерних програм.

·         Апробація електронних засобів навчального призначення із базових дисциплін.

·         Зміст діяльності  

 Навчальний аспект: -

- Здійснення моніторингу якості навчання та творчої компетентності  школярів.

- Використання технологій продуктивного навчання з метою стимулювання креативності учнів.

- Впровадження інформаційних технологій, активізація самостійної роботи школярів.

- Виховний аспект: 

- Формування позитивної мотивації навчання та вибору майбутньої професії.

- Допомога учням в оволодінні стратегією життєвого проектування та самореалізації особистості.

- Зміцнення фізичного, психічного та психологічного здоров’я молоді,  запровадження  здоров'єзберігаючих  технологій освітнього процесу.

- Психологічний аспект:

- емоційний вплив на навчальне середовище через технічні засоби навчання (відео, звук, анімація тощо).

·         Очікувані результати - Поліпшення якості шкільної освіти, створення механізму її стійкого інноваційного розвитку, варіативності та індивідуалізації навчання;

·         Стовідсотковий доступ учнів і вчителів  до високоякісних локальних і мережних освітніх інформаційних ресурсів;

·         створення та використання у навчальному процесі сучасних електронних навчальних матеріалів і організації ефективного доступу до них через Інтернет;

·         Створення умов для отримання повноцінної освіти, соціальної адаптації та реабілітації дітей з обмеженими можливостями та дітей, які перебувають на довготривалому лікуванні;

·         Формування дистанційної системи виявлення обдарованих учнів, налагодження їх ефективного електронного зв’язку з провідними фахівцями та вченими;

·         Створення  електронної бібліотеки, що забезпечить інформаційну та науково-методичну підтримку навчального процесу;

·         розвиток інформаційної взаємодії та інтеграції навчального закладу у світовий інформаційний освітній простір.

·         Підвищення авторитету вчителя як носія культури, знань і всього передового.

 

 

Пошук
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Наші друзі

Copyright MyCorp © 2016
Створити безкоштовний сайт на uCoz