Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 24.03.2019, 15:19

Капулівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Категорії розділу
Спорт [1]
спортивні новини
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 127
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Дорогі батьки! Ми хочемо Вам допомогти!. Прислухайтесь до нас!!!

 

Відтепер за булінг у школі відповідатимуть діти, батьки і вчителі!

/pravo/porjadok_rozgljadu_zajav_pro_buling.tif

Нещодавно Верховна Рада України ухвалила ініційований Міністерством юстиції законопроект, який передбачає введення комплексу заходів для протидії булінгу – агресивного ставлення до інших, передусім підлітків шкільного віку.

Що таке булінг?

Булінг – це моральне, або фізичне насильство, агресія у будь-якій формі, або будь-які інші дії, вчинені з метою викликати страх, тривогу, підпорядкувати особу своїм інтересам, що мають ознаки свідомого жорстокого ставлення.

Яка відповідальність передбачена за булінг?

В залежності від частоти/складу/cпособу вчинення правопорушення:

- за вчинення булінгу вперше – штраф від 340 до 850 гривень;

- за повторне вчинення протягом року після накладення адміністративного стягнення, вчиненння відносно неповнолітнього, вчинення з особливою жорстокістю – штраф від 1700 до 3400 гривень.

В залежності від суб’єкта:

- за вчинення малолітніми або неповнолітніми особами віком від чотирнадцяти до шістнадцяти років – штраф від 340 до 850 гривень накладається на їхніх батьків або осіб, які їх замінюють;

- за приховування випадків булінгу педагогічним, науково-педагогічним, науковим працівником, керівником/засновником закладу освіти – штраф від 850 до 1700 гривень.

Заклади освіти зобов’язані розмістити на своїх веб-сайтах наступну інформацію:

- правила поведінки здобувача освіти в закладі освіти;

- план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу в закладі освіти;

- порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу в закладі освіти від здобувачів освіти, їх батьків, законних представників, інших осіб;

- порядок реагування на доведені випадки булінгу у закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу.

Якими є обов’язки засновника закладу освіти?

- здійснює контроль за виконанням плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу в закладі освіти;

- розглядає апеляційні скарги про відмову у реагуванні на випадки булінгу за заявою здобувачів освіти, їх батьків, законних представників, інших осіб та приймає рішення за результатами розгляду таких скарг;

- скликає комісію з розгляду апеляційної скарги про відмову у реагуванні на випадки булінгу та вживає належних заходів реагування відповідно до її рішень;

- сприяє створенню безпечного освітнього середовища у закладі освіти.

Якими є обов’язки керівника закладу освіти?

- затверджує та оприлюднює план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу в закладі освіти;

- розглядає заяви про випадки булінгу від здобувачів освіти, їх батьків, законних представників, інших осіб та видає рішення про проведення розслідування;

- скликає комісію для прийняття рішення за результатами проведеного розслідування та вживає відповідних заходів реагування.

Якими є обов'язки соціального педагога у закладі освіти?

- сприяє профілактиці та попередженню булінгу.

Якими є обов’язки здобувачів, педагогічних, науково-педагогічних і наукових працівників, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу?

- повідомити керівництво закладу освіти про відомий їм факт булінгу по відношенню до здобувача освіти або педагогічного, науково-педагогічного, наукового працівника, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком яких вони були особисто, або отримали достовірну інформацію про такий випадок від інших осіб;

- педагогічні, науково-педагогічні і наукові працівники, інші особи, які залучаються до освітнього процесу, повинні вживати невідкладних заходів щодо припинення булінгу в межах своїх повноважень.

Які права мають батьки здобувачів освіти?

- подавати заяву керівництву закладу освіти або його засновнику про випадки булінгу по відношенню до дитини або будь-якого іншого учасника освітнього процесу;

- вимагати повного та неупередженого розслідування випадків булінгу;

- брати участь у розробці плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу в закладі освіти та отримувати інформацію про стан його реалізації.

! Батьки зобов’язані сприяти керівництву закладу освіти у проведенні розслідування щодо виявлених фактів булінгу; виконувати рішення та рекомендації комісії з розгляду випадків булінгу у закладі освіти.

 

План

заходів Капулівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

щодо протидії боулінгу на 2018-2019 н.р.

№з/п

назва

Категорія

терміни

відповідальний

1

Тренінгові заняття «Булінг. Діємо і протидіємо»

5-11 класи

Протягом року

Психолог Нестеренко І.Ю.

2

Години спілкування «Кібербулінг»

5-11 класи

Лютий

Класні керівники

3

Перегляд відеороликів «Нік Вуйчич про булінг у школі», «Зупиніться! Моя історія про булінг та кібербулінг», «Булінг у школі та як з ним боротися – говоримо з Уповноваженим Президента України»

5-11 класи

Березень

Педагог-організатор

4

Бесіда-тренінг «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг»

5-11 класи

Квітень

Педагог-організатор

5

Міні-тренінг «Безпечний інтернет»

1-4класи

Лютий

Класні керівники, учитель інформатики

6

Робота психолого-педагогічного консультативного пункту

1-11 класи

Протягом року

Психолог

7

Батьківський лекторій «Діти та булінг і кібербулінг»

Батьки 1-11 кл

травень

Адміністрація,класні керівники

8

Конкурс соціальної реклами

7-11

березень

Педагог-організатор

9

Анкетування здобувачів освіти на визначення самооцінки, тривожності, агресії

5-11

Протягом року

Психолог

10

Квест «Подолаємо конфлікти дружною командою»

1-4, 5-11

Квітень

Психолог, педагог-організатор

11

Оформлення куточка з прав дитини

1-11

Лютий

Педагог-організатор

12

Зустрічі з представниками Національної поліції

5-11

За потреби

адміністрація

 

Директор В.О.Болюк

 

 

Рекомендації батькам

 

Як будувати діалог з дитиною?

 

Дуже важливий чинник, який ускладнює відносини між батьками та дітьми, - невміння старших спокійно і шанобливо висловлювати свої думки молодшим. Адже враження від повсякденного спілкування у батьківській родині – найперший і, мабуть, найважливіший соціальний досвід дитини, який впливає на весь її подальший розвиток. Саме тому налагодження діалогу є необхідною умовою для нормального своєчасного розвитку дитини.

Нерідко батьки не можуть, не вміють або не готові спокійно та чітко пояснити дитині, чого вони від неї хочуть, тобто озвучити свої сподівання. Але як дитина повинна про них дізнатися? Очевидно, за розчарованим зітханням батьків та реплікою на її адресу: «А ми від тебе очікували…» Може скластися ще гірша ситуація, коли батьки нескінченно лають дитину, залучаючи сторонніх людей, щоб ті навіювали їй, якою їй потрібно бути.

Батькам необхідно вчитися говорити про свої очікування та чути відповідь дитини, адже її думки з цього приводу означають участь в очікуваннях щодо неї. А найсміливішим батькам варто поцікавитися: чого дитина очікує від них? Тоді це буде не просто очікування, а взаємодія, де у кожного є своя частка впливу.

Уміння правильно обговорити проблему з дитиною – ще один важливий момент педагогічного мистецтва батьків, які будують свої відносини з нею за принципом співпраці. Це можливо, якщо з раннього дитинства між різними поколіннями встановлювався діалог, а не монолог. Якщо ж менший член родини має бути тільки вухами, а батьки – тільки голосом, то нічого не вийде.

Батькам варто порекомендувати засвоїти такі репліки: «Кожна твоя думка мені цікава», «Увесь твій досвід і всі твої думки, переживання душі – важливі для мене», «Поясни, я не розумію». Проблема дорослих у родині полягає ще й у тому, що вони майже завжди ставляться до дитини зверхньо: вони все розуміють, а малий неслух – ні. Хоча іноді так корисно чесно сказати: «Я не розумію, ти мені поясни». Дуже багато речей одразу проясняється. Адже діти охоче діляться своїми думками, коли до них ставляться з інтересом та не засуджують.

10 кроків, щоб стати кращими батьками


Як можна допомогти дитині добре поводитись?

Більшість батьків замислюються, чи правильно вони себе поводять з дитиною. Звичайно, немає ідеальних батьків. Усі вони мають труднощі й іноді не впевнені, чи добре виховують своїх дітей. Однією з проблем, що найбільше непокоїть батьків, є питання поведінки: що треба зробити аби діти поводилися добре? Скористайтеся нашими порадами.

Подавайте дітям приклад хорошої поведінки

Діти вчаться, наслідуючи поведінку дорослих. Ваша поведінка - приклад для наслідування.

Змінюйте оточення, а не дитину

Краще тримати цінні, крихкі та небезпечні предмети у недоступних для дітей місцях, аніж потім карати дітей за їхню природну цікавість.

Висловлюйте свої бажання позитивно

Кажіть дітям, чого Ви від них очікуєте, замість того, чого НЕ бажаєте.

Висувайте реальні вимоги

Запитуйте себе, чи відповідають Ваші вимоги віку дитини, ситуації, в якій вона опинилася. Ви маєте бути більш терпимими до маленьких та хворих дітей.

Не надавайте надто великого значення заохоченням і покаранням

В міру дорослішання дитини покарання і заохочення стають все менш результативними. Пояснюйте причину, яка впливає на Ваше рішення. Прагніть до компромісу у спілкуванні зі старшими дітьми, а з меншими - використовуйте тактику переключення уваги.

Обирайте виховання без побиття та крику

На початку це може здаватися результативним, однак незабаром виявиться: щоразу Ви змушені бити все з більшою силою, щоб досягти бажаного результату. Крик або постійні докори є також шкідливими та можуть призвести до тривалих проблем емоційного характеру.

Покарання не допомагають дитині виробити навички самоконтролю і поваги до інших.


Факти, що можуть Вас здивувати...

Діти часто не розуміють, чому їх покарано

Дослідження доводять, що вимоги дорослих часто видаються дітям незрозумілими. Пам'ятайте, коли дитина дістала ляпас, вона стає надто сердитою, знервованою та збудженою, тому не може зрозуміти, за що і чому її покарано.

Допомагайте дітям вести себе краще, даючи їм вибір

Не сперечайтеся з дітьми про справи, які не мають великого значення. Дозволяйте їм зробити вибір: нехай вони самі вирішують, у що одягатися чи що їсти.

Це попередить прояви образи та непокори з боку дитини. Вона не дорікатиме, що Ви її постійно контролюєте.


Діти мають право на позитивне ставлення до себе

Уряд України зобов’язався дотримуватись принципів Конвенції Організації Об’єднаних Націй з прав дитини. В ній виголошено, що діти мають права, одним з яких є право на захист від будь-яких форм фізичного і психічного насильства та навмисного приниження.

Десять кроків, щоб стати кращими батьками


1. Любов є найважливішою потребою усіх дітей і однією з основних передумов позитивної поведінки дитини. Батьківська любов допомагає дитині формувати впевненість у собі, викликає почуття власної гідності.

2. Прислуховуйтесь до того, що говорить Ваша дитина. Цікавтеся тим, що вона робить і відчуває.

3. Всі взаємостосунки, в тому числі й ті, що будуються на любові й довірі, потребують певних обмежень. Батьки самі мають визначити ці обмеження для дітей. Пам’ятайте, що порушення дітьми будь-яких обмежень є для них природним процесом пізнання, і не варто це розцінювати як прояв неслухняності. Діти почуваються більш безпечно, коли батьки також дотримуються визначених ними обмежень.

4. Сміх допомагає розрядити напружену ситуацію. Часом батьки бувають занадто серйозними. Це заважає їм сповна відчути радість батьківства. Вмійте побачити веселі моменти й дозволяйте собі сміх при кожній нагоді.

5. Намагайтесь побачити світ очима Вашої дитини і зрозуміти її почуття. Пригадайте, як Ви почувалися. Коли були дитиною, і яким незрозумілим здавався Вам світ дорослих, коли в Вами чинили несправедливо.

6. Хваліть і заохочуйте дитину. Сподівайтеся, що дитина поводитиметься добре, й заохочуйте докладати зусиль для цього. Хваліть її за хорошу поведінку.

7. Поважайте свою дитину так, як поважали б дорослого. Дозвольте дитині брати участь у прийнятті рішень, особливо тих, що стосуються її. Прислухайтеся до думки дитини. Якщо Ви змушені сказати дитині щось неприємне, подумайте, яким чином Ви сказали б це дорослому. Вибачайтеся, якщо вчинили неправильно по відношенню до дитини.

8. Плануйте розпорядок дня дитини. Малі діти почуватимуться більш безпечно, якщо дотримуватимуться чіткого розпорядку дня.

9. У кожній сім’ї є свої правила. Будьте послідовними і їх дотриманні, про намагайтеся виявляти певну гнучкість щодо дотримання цих правил маленькими дітьми. Діти можуть бути введені в оману, якщо одного дня правило виконується, а іншого – відміняється.

10. Не забувайте про власні потреби! Коли батьківство починає надто нагадувати важку працю, і ви відчуваєте, що Вам бракує терпіння, приділіть трохи часу лише собі. Робіть те, що приносить Вам задоволення. Якщо Ви розумієте, що втрачаєте контроль над собою і можете накричати на дитину, образити, принизити чи вдарити її, залиште дитину на кілька хвилин, порахуйте до десяти і заспокойтеся.

(за матеріалами Фонду "Нічиї діти" (Польща), розроблених на основі NSPCC публікації "Як стати кращими батьками", Лондон, 2002)

 

 

 
Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів 1 класу Мовленнєва діяльність
Процес навчання грамоти у першому класі поділяється на 3 періоди: добукварний, букварний, післябукварний.
У добукварний період учні повинні навчитися: слухати і розуміти усні висловлювання,формувати елементарні аналітико-синтетичні вміння в роботі над текстом, реченням, словом, звуками мовлення. Це період підготовки дитини до письма.
Букварний період: учень оволодіває початковими уміннями читати за букварем, писати в зошитах з друкованою основою і в зошитах з сіткою для першого класу. На кінець навчального року учні повинні знати:
• Напам’ять до 5 віршів з букваря;
• Правильно називати книжку (твір): спочатку автора, потім назву;
• Писати під диктовку слова, речення з 3 – 4 слів (з урахуванням службових слів), у яких написання не розходиться зі звучанням;
• Складати, записувати самостійно та з допомогою вчителя речення за ілюстраціями, навчальними ситуаціями створеними вчителем;
• Правильно писати велику літеру на початку речення, розділові знаки в кінці;
• Будувати графічну модель речень з 1-5 слів;
• Ставити до слів питання (Хто? Що? Який? Яка? Які? Що робить? Що роблять?);
• Розрізняти звуки: голосні, приголосні,дзвінкі та глухі, тверді та м’які;
• Правильно позначати м’якість приголосних;
• Списувати тексти (15 – 20 слів) дотримуючись правил каліграфії;
• Слова, значення, вимову і написання яких учні повинні засвоїти:
Слова, значення, вимову і написання яких учні повинні засвоїти:
Бабуся, бджола, виразно,влітку, ворота, гумка, ґанок, ґрунт, ґудзик, джміль, дзиґа,дзьоб, дідусь, загадка,(і загадка), зозуля, ім’я, їжак, кватирка, Київ, лелека, лінійка, лялька, новий, олень, олівець, папір, парасолька, подруга, посередині, Україна, українська, фартух, цукерка, цукор, якір. Математика
• Називати числа від 1 до 10 в прямому і зворотному порядку, від будь – якого числа до вказаного;
• Розрізняти число і цифру, правильно вживати у мовленні ці терміни;
• Називати попереднє і наступне число;
• Користуватися знаками <,>,=, порівнює числа;
• Знати склад кожного числа в межах десяти з двох менших чисел;
• Володіти культурою записів у зошиті в клітинку;
• Називає числа в межах 20 в прямому і зворотному порядку;
• Записувати ці числа цифрами;
• Розуміти позиційне значення цифри у записі двоцифрового числа;
• Усвідомлювати десяток як одиницю лічби;
• Розуміти поняття одноцифрові та двоцифрові числа;
• Порівнювати числа в межах двадцяти;
• Розуміти зміст додавання;
• Знати компоненти додавання;
• Складати за прикладом на додавання 2 приклади на віднімання;
• Використовувати переставну властивість додавання під час обчислень;
• Знати способи додавання і віднімання чисел по одиниці, частинами, на основі знання складу числа, на основі знання зв’язку між додаванням і відніманням;
• Знати на пам’ять таблиці додавання і віднімання в межах 10;
• Обчислювати приклади виду: 10+5,15-5,15-10,12-1,12+1;
• Вміти додавати і віднімати з переходом через десяток в межах 20;
• Обчислювати приклади, що містять дві дії;
• Розуміти поняття «числовий вираз»;
• Розуміти і читати вирази різними способами: плюс, додати, мінус, відняти, збільшити на, зменшити на, знайти суму, знайти різницю;
Задачі
• Розуміти структуру задачі: умова і запитання
• Виділяти умову і запитання;
• Розуміти зміст відношень: більше на, менше на;
• Розуміти зміст запитання: на скільки більше? На скільки менше? Скільки всього? Скільки залишилося?
• Читати задачу, робити паузу між умовою і запитанням;
• Усно формувати повну відповідь на запитання, записувати коротку;
• Складати задачу за малюнком, за дією розв’язання, за практичними діями з предметами, за коротким записом задачі; Величини
• Знати одиниці довжини: сантиметр, дециметр та їх коротке позначення;
• Вимірювати довжину відрізка за допомогою лінійки;
• Знати монети 1,2,5,10;
• Знати одиниці величин: кілограм, літр, тиждень;
• Знати назви днів тижня та їх послідовність;
• Знати назву частин доби: ранок, день, вечір ніч;
• Порівнювати величини;
• Записувати результати вимірювання;
• Виконувати додавання і віднімання величин;
Фігури
• Розрізняти та називати плоскі та об’ємні геометричні фігури: (точка, лінія, пряма, ламана, крива, відрізок, промінь). Ланка ламаної, замкнені і не замкнені лінії (криві, ламані); Многокутники: трикутник, чотирикутник, п’ятикутник, трикутник, круг, куб, куля;
• Креслити відрізок даної довжини;
• Зображувати геометричні фігури на папері в клітинку. Джерело: http://myclass.at.ua/
 
Пошук
Календар
«  Березень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Наші друзі
Національна гаряча лінія Національна гаряча лінія

Copyright MyCorp © 2019
Створити безкоштовний сайт на uCoz