Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Вівторок, 19.03.2024, 04:58 |
Капулівська гімназія Покровської сільської ради | |
Вітаю Вас Гість |
|
Дорогі батьки! Ми хочемо Вам допомогти!. Прислухайтесь до нас!!!Шановні батьки! Розпочалися літні канікули: пора розваг, активного відпочинку та оздоровлення! Будьте пильними, щоб з вашими дітьми не трапилася біда! Дотримуйтесь правил безпеки! Уважно прочитайте пам'ятки, які знайдете за даним посиланням: https://ns-plus.com.ua/magazyn/ Відтепер за булінг у школі відповідатимуть діти, батьки і вчителі! /pravo/porjadok_rozgljadu_zajav_pro_buling.tif /pravo/porjadok_reaguvannja_na_vipadki_bulingu.pdf Верховна Рада України ухвалила ініційований Міністерством юстиції законопроект, який передбачає введення комплексу заходів для протидії булінгу – агресивного ставлення до інших, передусім підлітків шкільного віку. Що таке булінг? Булінг – це моральне, або фізичне насильство, агресія у будь-якій формі, або будь-які інші дії, вчинені з метою викликати страх, тривогу, підпорядкувати особу своїм інтересам, що мають ознаки свідомого жорстокого ставлення. Яка відповідальність передбачена за булінг? В залежності від частоти/складу/cпособу вчинення правопорушення: - за вчинення булінгу вперше – штраф від 340 до 850 гривень; - за повторне вчинення протягом року після накладення адміністративного стягнення, вчиненння відносно неповнолітнього, вчинення з особливою жорстокістю – штраф від 1700 до 3400 гривень. В залежності від суб’єкта: - за вчинення малолітніми або неповнолітніми особами віком від чотирнадцяти до шістнадцяти років – штраф від 340 до 850 гривень накладається на їхніх батьків або осіб, які їх замінюють; - за приховування випадків булінгу педагогічним, науково-педагогічним, науковим працівником, керівником/засновником закладу освіти – штраф від 850 до 1700 гривень. Заклади освіти зобов’язані розмістити на своїх веб-сайтах наступну інформацію: - правила поведінки здобувача освіти в закладі освіти; - план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу в закладі освіти; - порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу в закладі освіти від здобувачів освіти, їх батьків, законних представників, інших осіб; - порядок реагування на доведені випадки булінгу у закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу. Якими є обов’язки засновника закладу освіти? - здійснює контроль за виконанням плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу в закладі освіти; - розглядає апеляційні скарги про відмову у реагуванні на випадки булінгу за заявою здобувачів освіти, їх батьків, законних представників, інших осіб та приймає рішення за результатами розгляду таких скарг; - скликає комісію з розгляду апеляційної скарги про відмову у реагуванні на випадки булінгу та вживає належних заходів реагування відповідно до її рішень; - сприяє створенню безпечного освітнього середовища у закладі освіти. Якими є обов’язки керівника закладу освіти? - затверджує та оприлюднює план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу в закладі освіти; - розглядає заяви про випадки булінгу від здобувачів освіти, їх батьків, законних представників, інших осіб та видає рішення про проведення розслідування; - скликає комісію для прийняття рішення за результатами проведеного розслідування та вживає відповідних заходів реагування. Якими є обов'язки соціального педагога у закладі освіти? - сприяє профілактиці та попередженню булінгу. Якими є обов’язки здобувачів, педагогічних, науково-педагогічних і наукових працівників, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу? - повідомити керівництво закладу освіти про відомий їм факт булінгу по відношенню до здобувача освіти або педагогічного, науково-педагогічного, наукового працівника, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком яких вони були особисто, або отримали достовірну інформацію про такий випадок від інших осіб; - педагогічні, науково-педагогічні і наукові працівники, інші особи, які залучаються до освітнього процесу, повинні вживати невідкладних заходів щодо припинення булінгу в межах своїх повноважень. Які права мають батьки здобувачів освіти? - подавати заяву керівництву закладу освіти або його засновнику про випадки булінгу по відношенню до дитини або будь-якого іншого учасника освітнього процесу; - вимагати повного та неупередженого розслідування випадків булінгу; - брати участь у розробці плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу в закладі освіти та отримувати інформацію про стан його реалізації. ! Батьки зобов’язані сприяти керівництву закладу освіти у проведенні розслідування щодо виявлених фактів булінгу; виконувати рішення та рекомендації комісії з розгляду випадків булінгу у закладі освіти.
План заходів Капулівської ЗОШ І-ІІІ ступенів щодо протидії боулінгу на 2020-2021 н.р.
Директор Валентина БОЛЮК
Рекомендації батькамЯк будувати діалог з дитиною?
Дуже важливий чинник, який ускладнює відносини між батьками та дітьми, - невміння старших спокійно і шанобливо висловлювати свої думки молодшим. Адже враження від повсякденного спілкування у батьківській родині – найперший і, мабуть, найважливіший соціальний досвід дитини, який впливає на весь її подальший розвиток. Саме тому налагодження діалогу є необхідною умовою для нормального своєчасного розвитку дитини. Нерідко батьки не можуть, не вміють або не готові спокійно та чітко пояснити дитині, чого вони від неї хочуть, тобто озвучити свої сподівання. Але як дитина повинна про них дізнатися? Очевидно, за розчарованим зітханням батьків та реплікою на її адресу: «А ми від тебе очікували…» Може скластися ще гірша ситуація, коли батьки нескінченно лають дитину, залучаючи сторонніх людей, щоб ті навіювали їй, якою їй потрібно бути. Батькам необхідно вчитися говорити про свої очікування та чути відповідь дитини, адже її думки з цього приводу означають участь в очікуваннях щодо неї. А найсміливішим батькам варто поцікавитися: чого дитина очікує від них? Тоді це буде не просто очікування, а взаємодія, де у кожного є своя частка впливу. Уміння правильно обговорити проблему з дитиною – ще один важливий момент педагогічного мистецтва батьків, які будують свої відносини з нею за принципом співпраці. Це можливо, якщо з раннього дитинства між різними поколіннями встановлювався діалог, а не монолог. Якщо ж менший член родини має бути тільки вухами, а батьки – тільки голосом, то нічого не вийде. Батькам варто порекомендувати засвоїти такі репліки: «Кожна твоя думка мені цікава», «Увесь твій досвід і всі твої думки, переживання душі – важливі для мене», «Поясни, я не розумію». Проблема дорослих у родині полягає ще й у тому, що вони майже завжди ставляться до дитини зверхньо: вони все розуміють, а малий неслух – ні. Хоча іноді так корисно чесно сказати: «Я не розумію, ти мені поясни». Дуже багато речей одразу проясняється. Адже діти охоче діляться своїми думками, коли до них ставляться з інтересом та не засуджують. 10 кроків, щоб стати кращими батьками
Не сперечайтеся з дітьми про справи, які не мають великого значення. Дозволяйте їм зробити вибір: нехай вони самі вирішують, у що одягатися чи що їсти. Десять кроків, щоб стати кращими батьками
(за матеріалами Фонду "Нічиї діти" (Польща), розроблених на основі NSPCC публікації "Як стати кращими батьками", Лондон, 2002) |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Створити безкоштовний сайт на uCoz |