- інформаційне забезпечення педагогічних працівників з питань педагогіки, психології, фахових дисциплін;
- апробація та введення нових освітніх технологій і систем;
- всебічний розвиток творчих здібностей педагогів, формування в них навичок науково-дослідницької роботи, зацікавленості новими педагогічними технологіями;
- підвищення рівня методологічної підготовки педагогічних кадрів, перенесення акценту з інформаційних на інтерактивні аспекти навчання;
- сприяння виробленню в учителів умінь і навичок самостійної роботи з метою безперервного підвищення своєї кваліфікації та вдосконалення педагогічної майстерності;
- допомога вчителям аналізувати рівень навчальних досягнень учнів, рівень їх вихованості, розвитку правильних позицій.
Мережа методичної роботи
№ з/п |
Форма методичної роботи |
Учасники/відповідальні |
Проблема/Тема |
1. |
Педагогічна рада; Нарада при директору |
Педагогічний колектив |
«Створення системи соціалізації особистості на основі духовних цінностей та духовної культури» |
2. |
Методичні об’єднання вчителів: |
Учителі історії, правознавства, української мови та літератури, зарубіжної літератури, іноземної мови, російської мови
|
«Розвток духовної особистості на основі краєзнавчого матеріалу» |
гуманітарного циклу голова: Гайдамащук Т.М. |
|||
голова: Миросенко Л.А. |
Учителі біології, хімії, фізики, географії, математики, інформатики |
«Впровадження інтерактивних технологій на уроках природничо-математичного циклу» |
|
голова: Щуренко Л.Д. |
Учителі початкових класів, вихователя ГПД
|
«Соціалізація учнів початкових класів через використання інноваційних освітніх технологій» |
|
голова: Копаниця О.І. |
Класні керівники 1-9 класів |
«Створення умов для соціалізації учня через міжособистісні стосунки в учнівському колективі» |
|
голова: Кацило Н.М. |
Учителі основ здоров’я, фізкультури, трудового навчання, музики, художньої культури, етики, образотворчого мистецтва. |
«Соціалізація особистості шляхом індивідуального підходу у виявленні та розвитку здібностей учнів» |
|
3. |
Автодидактика (самоосвіта) вчителів |
Члени педагогічного колективу |
У кожного вчителя власна проблема |
4. |
Стажування і наставництво (організація роботи з молодими спеціалістами) |
Молоді вчителі з досвідом роботи до 3 років: Серікова А.Є (вчитель англійської мови). Педагог-наставник: Ніконенко Ю.В., вчитель англ.мови |
«Вироблення педагогічної майстерності молодого вчителя. Соціалізація у творчому колективі» |
5. |
Післядипломна освіта вчителів (організація курсової перепідготовки) |
За індивідуальним графіком |
Власна тема курсової роботи |
6. |
Атестація педагогічних працівників |
Атестаційна комісія; вчителі, що атестуються: Гаркуша О.С., Білик Н.Л. |
У кожного вчителя власна проблема |
7. |
Узагальнення досвіду роботи вчителя початкових класів Білик Н.Л., вчителя історії Гаркуші О.С.. |
Адміністрація, атестаційна комісія |
«Формування політичної культури на уроках історії та правознавства як засіб соціалізації у динамічному світі»
|
8. |
Методичні заходи: Круглий стіл «Єдині вимоги до учнів 5 класу» |
Педагогічний колектив, психолог, медсестра |
За наслідками класно-урочного контролю |
Круглий стіл «Від творчого вчителя – до творчого учня» |
Педагогічний колектив, психолог |
За наслідками атестації педагогічних працівників |
|
Круглий стіл «Організація літнього відпочинку – запорука успіху в навчальному році» |
Педагогічний колектив, медсестра, психолог |
Планування роботи літнього табору відпочинку |
|
9. |
Методичний тиждень «Самоосвіта кожного – продуктивність методичної роботи колективу» |
Педагогічний колектив |
Методика складання плану самоосвіти |
Методичний тиждень «Ефективність роботи шкільних методичних об’єднань та методичного кабінету» |
Члени М/О |
Звіт роботи шкільних М/О |
|
10. |
Випуск методичних бюлетенів |
Методична рада (за графіком) |
|
Горобей С.Д. |
Державний стандарт освіти: від теорії до практики |
||
Горобей С.Д. |
Фактори впливу на процес соціалізації особистості |
||
Болюк В.О. |
Шляхи розвитку конкурентно спроможного освітнього середовища, що впливає на підвищення якості освітніх послуг |
||
Гаркуша О.С. |
Правовиховна робота класних керівників |
||
Гайдамащук Т.М. |
Система підтримки іннова-ційної ініціативи педагогів |
||
Миросенко Л.А. |
Педагогічне проектування процесу соціалізації учнів різних вікових груп |
||
Кацило Н.М. |
Технології успішної соціалізації особистості |
||
Щуренко Л.Д. |
Технології повного засвоєння навчального матеріалу. Ігрові технології навчання |
||
Білик Н.Л. |
Організація самостійної активної пізнавальної діяльності учнів на рефлексивній основі |
||
Кацило Н.М. |
Методи і прийоми створення ситуації успіху як напрямок соціалізації особистості |
||
Горобей В.В. |
Використання мультимедій-них технологій як засобу роз-витку пізнавальної активності учнів |
||
11. |
Засідання методичної ради
|
Методична рада |
9 засідань |
12. |
Методичні оперативки |
Керівники м/о |
З нагальних проблемних питань |
13. |
Предметні тижні |
Учителі, учні |
|
Голова м/о, вчителі фізкультури |
Тиждень фізкультури і туризму. Олімпійський тиждень. |
||
Голова м/о, вчительісторії |
Тиждень історії та правознавства (Місячник правових знань) |
||
Голова м/о, вчителі початкових класів |
Тиждень початкової школи |
||
Голова м/о, вчителі української мови та літератури |
Місячник української мови та літератури |
||
Заступник директора з НВР, голови м/о, наставники |
Тиждень педагогічної майстерності |
||
Голова м\о, вчитель основ здоров’я |
Тиждень здоров’я та безпеки життя |
||
Бібліотекар |
Тиждень дитячої книги |
||
Заступник директора з НВР, керівники гуртків |
Тиждень гурткової роботи |
||
14. |
Індивідуальні бесіди, консультації |
Педпрацівники |
|
15. |
Фестиваль педагогічних інновацій «Педагогічні здобутки освітян» |
Учителі, які мають власні творчі роботи (Ніконенко Ю.В., Білик Н.Л.) |
|
16. |
Робота шкільного методичного кабінету |
Члени педагогічного колективу |
Проблеми області, школи, методичних об’єднань |
17. |
Психолого-педагогічні семінари |
Члени педагогічного колективу |
|
Горобей С.Д., Щуренко Л.Д. |
Особливості роботи з гіперактивними школярами. (для вчителів початкової школи) |
||
Горобей С.Д. |
Тайм-менеджмент (система управління часом) педагога. Причини дефіциту часу. Методи тайм-менеджменту |
||
Горобей С.Д. |
Розвиток стійкої позитивної мотивації до навчання. |
||
Горобей С.Д. |
Вплив ЗМІ на формування світогляду людини і її поведінку |
||
18. |
Участь у фахових конкурсах |
Педагогічні працівники, що атестуються |
|
|
|
|
|