Дані моніторингу НВП впродовж 2020-2021 навчального року:
/nov/monitoring_vidviduvannja.pdf
/nov/monitoring_zakinchennja_i_semestru-2.pdf
/nov/monitoring_kl.zhurnali.pdf
Впровадження у навчально-виховний процес моніторингу якості освіти (з річного плану роботи школи)
Мета :забезпечити своєчасний збір, обробку та аналіз інформації як необхідної умови прийняття ефективних науково обгрунтованих управлінських рішень, спрямованих на реалізацію інноваційних завдань розвитку школи
№ п/п |
Зміст діяльності |
Термін |
Відповідальний |
Узагальнення |
Відмітка про виконання |
|
ВЕРЕСЕНЬ |
||||||
1 |
Ознайомлення з положенням про внутрішній моніторинг. |
До 05.09 |
Методична рада (МР) |
Положення |
|
|
2 |
Вивчання інструктивно-методичних матеріалів для забезпечення єдиного інформаційного простору в школі |
І семестр |
МР |
Матеріали |
|
|
3 |
Забезпечення всіх учасників моніторингу необхідним інструментарієм |
До 08.09. |
МР, керівники МО |
Інструмента-рій |
|
|
4 |
Систематизація методичних матеріалів для проведення моніторингу якості освіти |
Протягом місяця |
МР |
Матеріали |
|
|
5 |
Проведення в системі моніторингу якості освіти учнів контролю їхніх навчальних досягнень :
|
За графіком до 15.09. |
Адміністрація керівники МО |
Роботи |
|
|
6 |
Проведення діагностики стартового рівня навчальних досягнень у всіх класах з усіх предметів |
ІІІ –ІV тиждень |
Вчителі-предметники |
Аналіз |
|
|
7 |
Вивчення динаміки професійного рівня вчителів, що потребують постійної методичної допомоги |
І тиждень |
адміністрація |
Рекомендації |
|
|
8 |
Вивчення ефективності управлінських рішень щодо розв’язання питань :
|
Протягом місяця |
адміністрація |
Рекомендації |
|
|
9 |
Проведення діагностичних процедур для :
|
ІІІ –ІV тиждень
|
Заступники директора, класні керівники |
Інформація, анкети |
|
|
10 |
Обробка та інтерпретація результатів |
Протягом місяця |
Адміністрація |
Рекомендації |
|
|
11 |
Надання індивідуальних консультацій для педагогів і батьків з питань адаптації учнів |
Протягом місяця |
Адміністрація, вчителі |
Рекомендації |
|
|
12 |
Впровадження в навчальний процес самооцінки і взаємоконтролю навчальних досягнень |
І семестр |
вчителі |
Рекомендації |
|
|
ЖОВТЕНЬ |
||||||
1 |
Впровадження в управлінську діяльність положення про внутрішній моніторинг і здійснення на його підставі збору, аналізу,поширення і збереження інформації |
Протягом місяця |
Адміністраці, МР |
Інформація |
|
|
2 |
Здійснення моніторингу з метою вивчення якості реалізації варіативної складової навчального план |
ІІ тиждень
|
Адміністрація |
Результати |
|
|
3 |
Прогнозування рівня навчальних досягнень учнями разом з учителем |
ІІІ тиждень |
Вчителі |
Рекомендації |
|
|
4 |
Оцінювання методичної підготовленості вчителів за допомогою експертної оцінки результатів зрізів |
Протягом року |
Адміністрація, МР |
Інформація |
|
|
5 |
Вивчення педагогічної діяльності вчителів, що атестуються |
Жовтень-травень |
Атестаційна комісія |
Інформація |
|
|
6 |
Вивчення рівня і типу тривожності в учнів 9 класу у період адаптації в старшій ланці |
І тиждень |
Класний керівник |
Результати |
|
|
7 |
Вивчення інтелектуального розвитку та особливості мотиваційної сфери учнів 5 класу |
ІV тиждень |
Класний керівник |
Результати |
|
|
8 |
Обробка та інтерпретація результатів психологічного моніторингу в 5 класі |
Протягом місяця |
Заступник з ВР |
Рекомендації |
|
|
9 |
Здійснення психологічного коментування класними керівниками і вчителями :
|
ІV тиждень |
Вчителі, кл.керівники |
Рекомендації |
|
|
10 |
Проведення профорієнтаційної діагностики учнів 9 кл. |
Протягом місяця |
Кл.керівники, |
Результати |
|
|
ЛИСТОПАД |
||||||
1 |
Виявлення ступеня оволодіння педагогами нових педагогічних технологій |
Протягом місяця |
Керівники МО, МР |
Інформація |
|
|
2 |
Вивчення відповідності диференціації та індивідуалізації навчання молодших школярів даним психолого-педагогічної діагностики |
І тиждень |
ЗДНВР |
Інформація |
|
|
3 |
Оволодіння вчителями усіма видами самоаналізу |
Листопад-травень |
МР, керівники МО |
Інформація |
|
|
4 |
Вивчення пізнавальних процесів у учнів 2 класу |
ІІ тиждень |
Психолог |
Інформація |
|
|
5 |
Діагностування обстеження учнів 2 класу |
ІІІ тиждень |
Практичний психолог |
Результат |
|
|
6 |
Проведення корекційних заходів за результатами діагностики :
|
Листопад-лютий
Листопад-березень
Листопад-травень |
Практичний психолог
Кл.керівники
Практичний психолог
Кл.керівник, вчителі Кл.керівник, вчителі |
Інформація
інформація
Рекомендації |
|
|
7 |
Здійснення психологічного коментування класними керівниками ти вчителями результатів вивчення психічних процесів учнів 2 класу |
ІІІ тиждень |
Практичний психологКл.керівник |
Рекомендації |
|
|
8 |
Вивчення якості надання базової освіти з предметів |
За графіком |
адміністрація |
Наказ |
|
|
ГРУДЕНЬ |
||||||
1 |
Визначення динаміки в розвитку кожного учня 6-7-х класів відповідно до результатів досліджень 2019-2020 |
Протягом місяця |
кл.керівники вчителі |
Рекомендації |
|
|
2 |
Вивчення ефективності функціонування освітньої системи школи |
ІV тиждень |
Адміністрація |
Аналіз |
|
|
3 |
Вивчення стану взаємодії з МАН в організації дослідницької роботи учнів |
І тиждень |
Адміністрація |
Інформація |
|
|
4 |
Вивчення обдарованих учнів у молодшій шкільній ланці |
Грудень-січень |
Вчителі |
Банк даних |
|
|
5 |
Проведення корекційних заходів за результатами діагностики уваги учнів 2класу |
Грудень-травень |
Вчителі |
Інформація |
|
|
6 |
Проведення в системі моніторингу якості освіти учнів контролю їхніх навчальних досягнень на кінець І семестру :
|
За графіком ІІ-ІІІ тиждень |
Адміністрація вчителі |
Наказ |
|
|
СІЧЕНЬ |
||||||
1 |
Проведення ділової гри “Шкільний моніторинг” з метою оволодіння методикою моніторингових процедур |
І тиждень |
МР, Заступник директора з НВР |
Матеріали |
|
|
2 |
Розробка системи обліку особистих досягнень учнів в урочній і позаурочній діяльності за предметами |
ІІ тиждень |
МР |
Банк даних |
|
|
ЛЮТИЙ |
||||||
1 |
Вивчення якості надання освітніх послуг з предметів |
За графіком |
Адміністрація |
Наказ |
|
|
БЕРЕЗЕНЬ |
||||||
1 |
Виявлення реального рівня кваліфікації педагогів, їхньої підготовленості до розв’язання інноваційних задач |
Протягом місяця |
Адміністрація МР |
Інформація |
|
|
2 |
Вивчення психологічної готовності дітей дошкільного віку до навчання в школі |
Березень-червень |
Вчитель 4 класу |
Інформація |
|
|
3 |
Вивчення професійної спрямованості і провідних інтересів учнів 9 класу |
Протягом місяця |
Кл.керівники |
Інформація |
|
|
4 |
Обробка та інтерпретація результатів діагностики особистісних можливостей учнів 9 класу |
ІV тиждень |
Кл.керівник |
Результати |
|
|
5 |
Проведення корекційних заходів за результатами діагностики у старшоклас-ників-тренінгу “Розвиток тимчасової перспективи і здатності до цілепокладання” |
Березень-червень |
Кл.керівники |
Інформація |
|
|
6 |
Здійснення психологічного коментування результатів вивчення психологічих особливостей учнів 9 класу |
ІV тиждень |
Кл.керівник, вчителі, практичний психолог |
Рекомендації |
|
|
КВІТЕНЬ |
||||||
1 |
Здійснення з метою вивчення якості реалізації варіативної складової навчального плану |
ІІІ тиждень |
Адміністрація керівники МО |
Аналіз |
|
|
2 |
Надання учням 9 кл.консультацій профорієнтаційного характеру. |
Квітень-червень |
Кл.керівники |
Рекомендації |
|
|
ТРАВЕНЬ |
||||||
1 |
Проведення в системі моніторингу якості освіти учнів, контролю навчальних досягнень :
|
ІІ-ІІІ тиждень |
Адміністрація керівники МО |
Інформація |
|
|
2 |
Проведення підсумкової діагностики рівня навчальних досягнень у всіх класах з усіх предметів |
ІІІ –ІV тиждень |
Вчителі |
Графік |
|
|
3 |
Вивчення рівня навченості учнів з навчальних предметів |
ІV тиждень |
Адміністрація керівники МО, вчителі |
Звіт |
|
|
4 |
Підбиття підсумків моніторингу навчальних досягнень учнів |
ІV тиждень |
Адміністрація МР |
Інформація |
|
|
5 |
Проведення повторної діагностики з :
|
І тиждень
ІІ тиждень |
Кл. керівник
Кл. керівник |
Інформація
Інформація |
|
|
6 |
Обробка і інтерпретація результатів діагностики професійної спрямованості учнів 9 класу. |
ІV тиждень |
Кл. керівник
|
Рекомендації |
|
|
7 |
Надання індивідуальних консультацій для батьків майбутніх першокласників |
Травень-червень |
Кл.керівник |
Рекомендації |
|
|
ЧЕРВЕНЬ |
||||||
1 |
Обробка та інтерпретація діагностики рівня інтелектуального розвитку та особливостей мотиваційної сфери учнів 5 класу |
Протягом місяця |
Кл. керівник
|
Рекомендації |
|
|
ПРОТЯГОМ РОКУ |
||||||
1 |
Надання індивідуальних консультацій для учасників НВП, батьків |
За графіком |
Класні керівники, адміністрація |
Рекомендації |
|
|
2 |
Вивчення соматичного здоров’я учнів |
постійно |
Класні керівники, адміністрація |
Рекомендації |
|
|
3 |
Вивчення рівня фізичного розвитку дітей |
постійно |
Класні керівники, адміністрація |
Рекомендації |
|
|
4 |
Вивчення рівня сформованості еколого-валеологічної культури учнів |
постійно |
Класні керівники, адміністрація |
Інформація |
|
|
5 |
Вивчення впливу шкільного середовища на фізичний стан учнів |
постійно |
Класні керівники, адміністрація |
Інформація |
|
|
6 |
Проведення корекційно-аналітичних заходів щодо результатів вхідного, поточного та підсумкового діагностування рівня навчальних досягнень учнів |
постійно |
Класні керівники, адміністрація |
План |
|
|
7 |
Аналіз дій вчителів при проведенні корекційно-аналітичних заходів щодо результатів вхідного, поточного та підсумкового діагностування рівня навчальних досягнень |
постійно |
Класні керівники, адміністрація |
Інформація |
|
|