Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 24.12.2024, 05:48

Капулівська гімназія Покровської сільської ради

Меню сайту
Категорії розділу
Спорт [1]
спортивні новини
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 145
Статистика

Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0
Форма входу

Моніторинг навчально-виховного процесу

 

Дані моніторингу НВП впродовж 2020-2021 навчального року:

/nov/monitoring_vidviduvannja.pdf

/nov/monitoring_zakinchennja_i_semestru-2.pdf

/nov/monitoring_kl.zhurnali.pdf

/nov/monitoring-olimpiadi.pdf

 

Впровадження у навчально-виховний процес моніторингу якості освіти  (з річного плану роботи школи)

Мета :забезпечити своєчасний збір, обробку та аналіз інформації як необхідної умови прийняття ефективних науково обгрунтованих управлінських рішень, спрямованих на реалізацію інноваційних завдань розвитку школи

№ п/п

Зміст діяльності

Термін

Відповідальний

Узагальнення

Відмітка про виконання

ВЕРЕСЕНЬ

1

Ознайомлення з положенням про внутрішній моніторинг.

До 05.09

Методична рада (МР)

Положення

 

2

Вивчання інструктивно-методичних матеріалів для забезпечення єдиного інформаційного простору в школі

І семестр

МР

Матеріали

 

3

Забезпечення всіх учасників моніторингу необхідним інструментарієм

До 08.09.

МР,

керівники МО

Інструмента-рій

 

4

Систематизація методичних матеріалів для проведення моніторингу якості освіти

Протягом місяця

МР

Матеріали

 

5

Проведення в системі моніторингу якості освіти учнів контролю їхніх навчальних досягнень :

  • вхідного з української мови ( 5- 9 кл.);
  • вхідного з математики (5- 9 кл.)

 

 

 

 

За графіком до 15.09.

 

 

 

 

Адміністрація керівники МО

 

 

 

 

Роботи

 

6

Проведення діагностики стартового рівня навчальних досягнень у всіх класах з усіх предметів

ІІІ –ІV тиждень

Вчителі-предметники

Аналіз

 

7

Вивчення динаміки професійного рівня вчителів, що потребують постійної методичної допомоги

І тиждень

адміністрація

Рекомендації

 

8

Вивчення ефективності управлінських рішень щодо розв’язання питань :

  • шкільної адаптації першокласників ;
  • адаптації учнів до навчання в школі ІІ ступеня

Протягом місяця

адміністрація

Рекомендації

 

9

Проведення діагностичних процедур для :

  • вивчення особливостей і характеру адаптації дітей 1 класу і анкетування батьків першокласників;
  • вивчення рівня і специфіки шкільної тривожності учнів 5 класу у період адаптації в середній ланці ;
  • вивчення шкільної мотивації учнів 5 класу;

ІІІ –ІV тиждень

 

 

 

 

Заступники директора, класні керівники

Інформація, анкети

 

10

Обробка та інтерпретація результатів

Протягом місяця

Адміністрація

Рекомендації

 

11

Надання індивідуальних консультацій для педагогів і батьків з питань адаптації учнів

Протягом місяця

Адміністрація, вчителі

Рекомендації

 

12

Впровадження в навчальний процес самооцінки і взаємоконтролю навчальних  досягнень

І семестр

вчителі

Рекомендації

 

ЖОВТЕНЬ

1

Впровадження в управлінську  діяльність положення про внутрішній моніторинг і здійснення на його підставі збору, аналізу,поширення і збереження інформації

Протягом місяця

Адміністраці, МР

Інформація

 

2

Здійснення  моніторингу з метою вивчення  якості реалізації варіативної складової навчального план

ІІ тиждень

 

Адміністрація

Результати

 

3

Прогнозування рівня  навчальних досягнень учнями разом з учителем

ІІІ тиждень

Вчителі

Рекомендації

 

4

Оцінювання методичної підготовленості вчителів за допомогою експертної оцінки результатів зрізів

Протягом року

Адміністрація, МР

Інформація

 

5

Вивчення педагогічної діяльності вчителів, що атестуються

Жовтень-травень

Атестаційна комісія

Інформація

 

6

Вивчення рівня і типу тривожності в учнів 9 класу  у період адаптації в старшій ланці

І тиждень

Класний керівник

Результати

 

7

Вивчення інтелектуального розвитку та особливості мотиваційної сфери учнів

5 класу

ІV тиждень

Класний керівник

Результати

 

8

Обробка та інтерпретація результатів психологічного моніторингу в 5 класі

Протягом місяця

Заступник з ВР

Рекомендації

 

9

Здійснення психологічного коментування класними керівниками і вчителями :

  • результатів моніторингу у 5 класі ;

ІV тиждень

Вчителі, кл.керівники

Рекомендації

 

10

Проведення профорієнтаційної діагностики учнів 9 кл.

Протягом місяця

Кл.керівники,

Результати

 

ЛИСТОПАД

1

Виявлення ступеня оволодіння педагогами нових педагогічних технологій

Протягом місяця

Керівники МО, МР

Інформація

 

2

Вивчення відповідності диференціації та індивідуалізації навчання молодших школярів даним психолого-педагогічної діагностики

І тиждень

ЗДНВР

Інформація

 

3

Оволодіння вчителями усіма видами  самоаналізу

Листопад-травень

МР,

керівники МО

Інформація

 

4

Вивчення пізнавальних процесів у учнів 2 класу

ІІ тиждень

Психолог

Інформація

 

5

Діагностування обстеження учнів 2 класу

ІІІ тиждень

Практичний психолог

Результат

 

6

Проведення корекційних заходів за результатами діагностики :

  • психологічна розвиваюча робота з першокласниками, що відчувають труднощі на етапі первинної адаптації ;
  • розвиток соціальної компетентності в учнів 5 класу з високим рівнем тривожності;
  • психологічна корекція розумового розвитку учнів 5 класу.

 

 

Листопад-лютий

 

 

Листопад-березень

 

 

Листопад-травень

 

Практичний психолог

 

Кл.керівники

 

Практичний психолог

 

Кл.керівник, вчителі

Кл.керівник, вчителі

 

 

 

Інформація

 

інформація

 

Рекомендації

 

7

Здійснення психологічного коментування класними керівниками  ти вчителями результатів вивчення психічних процесів учнів 2 класу

ІІІ тиждень

Практичний психологКл.керівник

Рекомендації

 

8

Вивчення якості надання базової освіти з предметів

За графіком

адміністрація

Наказ

 

ГРУДЕНЬ

1

Визначення динаміки в розвитку кожного учня 6-7-х класів відповідно до результатів досліджень 2019-2020 

Протягом місяця

кл.керівники вчителі

Рекомендації

 

2

Вивчення ефективності функціонування освітньої системи школи

ІV тиждень

Адміністрація

Аналіз

 

3

Вивчення стану взаємодії з МАН в організації дослідницької роботи учнів

І тиждень

Адміністрація

Інформація

 

4

Вивчення обдарованих учнів у молодшій шкільній ланці

Грудень-січень

Вчителі

Банк даних

 

5

Проведення корекційних заходів за результатами діагностики уваги учнів 2класу

Грудень-травень

Вчителі

Інформація

 

6

Проведення в системі моніторингу якості освіти учнів контролю їхніх навчальних досягнень на кінець І семестру :

  • з укр. мови (5-9 кл.)
  • з математики (5-9 кл.)
  • з англ. мови ( 7,8,9 кл.)
  • з біології(6,7,8, 9 кл.)
  • історії України(6,7,8, 9 кл

 

За графіком

ІІ-ІІІ тиждень

 

Адміністрація

вчителі

 

 

Наказ

 

СІЧЕНЬ

1

Проведення ділової гри “Шкільний моніторинг” з метою оволодіння методикою моніторингових процедур 

І тиждень

МР,

Заступник директора з НВР

Матеріали

 

2

Розробка системи обліку особистих досягнень учнів в урочній і позаурочній діяльності за предметами

ІІ тиждень

МР

Банк даних

 

ЛЮТИЙ

1

Вивчення якості надання освітніх послуг з предметів

За графіком

Адміністрація

Наказ

 

БЕРЕЗЕНЬ

1

Виявлення реального рівня кваліфікації педагогів, їхньої підготовленості до розв’язання інноваційних задач

Протягом місяця

Адміністрація МР

Інформація

 

2

Вивчення психологічної готовності дітей дошкільного віку до навчання в школі

Березень-червень

Вчитель 4 класу

Інформація

 

3

Вивчення професійної спрямованості і провідних інтересів учнів 9 класу

Протягом місяця

Кл.керівники

Інформація

 

4

Обробка та інтерпретація результатів діагностики особистісних можливостей учнів 9 класу

ІV тиждень

Кл.керівник

Результати

 

5

Проведення корекційних заходів за результатами діагностики у старшоклас-ників-тренінгу “Розвиток тимчасової перспективи і здатності до цілепокладання”

Березень-червень

Кл.керівники

Інформація

 

6

Здійснення психологічного коментування результатів вивчення психологічих особливостей учнів 9 класу

ІV тиждень

Кл.керівник, вчителі, практичний психолог

Рекомендації

 

КВІТЕНЬ

1

Здійснення з метою вивчення якості реалізації варіативної складової навчального плану

 

ІІІ тиждень

Адміністрація керівники МО

Аналіз

 

2

Надання учням 9 кл.консультацій профорієнтаційного характеру.

Квітень-червень

Кл.керівники

Рекомендації

 

ТРАВЕНЬ

1

Проведення в системі моніторингу якості освіти учнів, контролю навчальних досягнень :

  • -  з укр. мови (5-9 кл.)
  • з математики (5-9 кл.)
  • з англ. мови ( 7,8,9 кл.)
  • з біології(6,7,8, 9 кл.)
  • історії України(6,7,8, 9 кл)

 

 

 

 

ІІ-ІІІ тиждень

Адміністрація керівники МО

Інформація

 

2

Проведення підсумкової діагностики рівня навчальних досягнень у всіх класах з усіх предметів

 

ІІІ –ІV тиждень

Вчителі

Графік

 

3

Вивчення рівня навченості учнів з  навчальних предметів

ІV тиждень

Адміністрація керівники МО, вчителі

Звіт

 

4

Підбиття підсумків моніторингу навчальних досягнень учнів

ІV тиждень

Адміністрація МР

Інформація

 

5

Проведення повторної діагностики з :

  • вивчення динаміки інтелектуального розвитку учнів 5 кл. ;
  • вивчення динаміки інтелектуального розвитку  учнів 10 кл.

 

І тиждень

 

 

ІІ тиждень

 

 

Кл. керівник

 

 

Кл. керівник

 

 

Інформація

 

 

Інформація

 

6

Обробка і інтерпретація результатів діагностики професійної спрямованості учнів 9 класу.

ІV тиждень

Кл. керівник

 

Рекомендації

 

7

Надання індивідуальних консультацій для батьків майбутніх першокласників

Травень-червень

Кл.керівник

Рекомендації

 

ЧЕРВЕНЬ

1

Обробка та інтерпретація діагностики рівня інтелектуального розвитку та особливостей мотиваційної сфери учнів 5 класу

Протягом місяця

Кл. керівник

 

Рекомендації

 

ПРОТЯГОМ РОКУ

1

Надання індивідуальних консультацій для учасників НВП, батьків

За графіком

Класні керівники, адміністрація

Рекомендації

 

2

Вивчення соматичного здоров’я учнів

постійно

Класні керівники, адміністрація

Рекомендації

 

3

Вивчення рівня фізичного розвитку дітей

постійно

Класні керівники, адміністрація

Рекомендації

 

4

Вивчення рівня сформованості еколого-валеологічної культури учнів

постійно

Класні керівники, адміністрація

Інформація

 

5

Вивчення впливу шкільного середовища на фізичний стан учнів

постійно

Класні керівники, адміністрація

Інформація

 

6

Проведення корекційно-аналітичних заходів щодо результатів вхідного, поточного та підсумкового діагностування рівня  навчальних досягнень учнів

постійно

Класні керівники, адміністрація

План

 

7

Аналіз дій вчителів при проведенні корекційно-аналітичних заходів щодо результатів вхідного, поточного та підсумкового діагностування рівня  навчальних досягнень

постійно

Класні керівники, адміністрація

Інформація

 

             

 

ПОЛОЖЕННЯ
про моніторинг якості освіти в Капулівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів
1. Загальні положення
Моніторинг в Капулівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів (далі – Школа) – це система заходів щодо збирання, опрацювання, аналізу та поширення інформації з метою вивчення й оцінювання стану функціонування певного суб’єкта освітньої діяльності чи освітньої системи у школі загалом та прогнозування її розвитку на основі аналізу одержаних даних і виявлених тенденцій та закономірностей. Сутність моніторингу полягає в його функціональному зв’язку з усіма етапами управління, разом з якими він утворює замкнений цикл регулювання.
2. Об’єкти моніторингу
2.1. Об’єкти моніторингу – система освіти в школі, процеси, що відбуваються в ній, діяльність учасників навчально-виховного процесу, явища.
 2.1.2. Система освіти: загальна середня.
2.1.3. Процеси: педагогічний процес загалом та його окремі складові.
2.1.4. Діяльність: трудова, навчальна, виховна. 2.1.5. Явища: вихованість та освіченість учня, майстерність педагога тощо.
 2.2. Будь-який моніторинг передбачає аналіз демографічних, соціальних, економічних, психологічних, педагогічних аспектів.
 2.3. Групи об’єктів моніторингу:
2.3.1 Статистичні категорії: ресурси (фінансові, матеріальні, людські тощо), явища (якість викладання предметів, рівень освітньої підготовки та вихованість учнів, кваліфікація вчителів, компетентність та інші якості адміністрації школи тощо).
 2.3.2 Динамічні категорії: процес (навчальний, виховний; внутрішній та зовнішній контроль, інспекторські перевірки тощо), діяльність (учнівська, вчительська та ін.).
 3. Загальні види моніторингу та види внутрішньошкільного моніторингу
3.1. Види моніторингу у залежності від того, хто його здійснює:
3.1.1. Внутрішній моніторинг проводять члени педагогічного колективу (творчої групи „Моніторингові дослідження у школі”) з метою досягнення ефективності адміністрування, активізації навчально-виховної діяльності, виявлення прогалин у знаннях учнів, проведенні експериментально-дослідницької роботи, науково-методичної роботи, атестації педагогічних працівників тощо. Результати цього моніторингу мають вагу лише у внутрішньому використанні. Не всі результати, отримані під час внутрішнього моніторингу треба оприлюднювати, деякі доцільно використовувати в подальшій роботі без оголошення. 3.1.2. Зовнішній моніторинг здійснюють незалежні установи (МОН України, ГУОН м.Києва, районне управління освіти, центри моніторингових досліджень тощо) найчастіше для отримання статистично значущої достовірної інформації, яка є основою освітньої статистики держави.
3.2. Види моніторингу за цілями:
3.2.1. Моніторинг узгодження управління – ця система підкреслює важливу роль учителя й фінансування школи й робить спробу довести, що існуюче забезпечення освіти відповідає певним стандартам. Якщо школа за різними показниками відповідає визначеним стандартам, то автоматично забезпечує адекватний рівень її діяльності.
3.2.2. Діагностичний моніторинг визначає рівень успішності учнів за окремими предметами навчального плану шляхом використання різних тестів та методик, наприклад, аналізу моніторингових досліджень рівня навчальних досягнень учнів з предметів тощо. Завдяки цьому типу моніторингу можна визначити слабкі та сильні сторони академічних навичок учнів незалежно від їх особистості.
3.2.3. Моніторинг діяльності – передбачає вимірювання та порівняння на основі стандарту або норми.
3.3. Види моніторингу в освіті за засобами їх проведення:
3.3.1. Педагогічний (освітній) моніторинг передбачає визначення стану об’єкта в будь-який час із наступним прогнозуванням його розвитку.
3.3.2. Дидактичний моніторинг передбачає стеження за різними аспектами навчально-освітнього процесу.
3.3.3. Виховний моніторинг передбачає різнобічне дослідження освітньо-виховного процесу.
3.3.4. Соціологічний моніторинг полягає в науково-інформаційній допомозі у реалізації соціальних програм (проектів) тощо.
3.3.5. Соціально-психологічний моніторинг відстежує систему колективно-групових, особистісних відносин за характером психологічної атмосфери колективу, групи. 3.4. Види моніторингу у залежності від засобів збору інформації:
3.4.1. Опис об’єкта моніторингу без вимірювання.
3.4.2. Використання фізичних вимірювань об’єкта.
 3.4.3. Використання системи розроблених та загальноприйнятих критеріїв та індикаторів.
3.4.4. Вимірювання відбуваються опосередковано, з використанням технологій наукового дослідження, системи критеріїв та показників.
 3.5. Види внутрішньо шкільного моніторингу якості освіти:
3.5.1. Педагогічний – вивчення рівня навчальних досягнень учнів, якості змісту освіти.
3.5.2. Психологічний - вивчення емоційної рівноваги, моральних цінностей тощо.
 3.5.3. Соціологічний – вивчення соціальних умов життя, навчання і праці учасників навчально-виховного процесу.
3.5.4. Медичний – вивчення стану фізичного здоров’я, наявність програм соціального захисту учасників навчально-виховного процесу.
3.5.5. Статистичний - збирання статистичної інформації відповідно до показників державної та відомчої статистичної звітності.
3.5.6. Ресурсний – вивчення обсягів, розподілу та якості забезпечення системи загальної середньої освіти матеріально-технічними, фінансовими, науково-методичними ресурсами.
3.5.7. Кадровий – вивчення кадрового складу педагогів та тих, хто керую системою загальної середньої освіти, аналіз системи підготовки, перепідготовки та підвищення рівня кваліфікації кадрів, фіксація вакансій залежно від розташування школи, плинність кадрів тощо.
 3.5.8. Управлінський – комплексний аналіз системи загальної середньої освіти за різними групами показників для вироблення управлінського рішення, оцінювання ефективності державного управління загальною середньою освітою та її якістю.
3.6. Види внутрішньошкільного моніторингу за масштабом цілей освіти:
3.6.1. Стратегічний.
3.6.2. Тактичний.
3.6.3. Оперативний.
3.7. Види внутрішньошкільного моніторингу за етапами навчання:
3.7.1. Вхідний або вибірковий.
3.7.2. Навчальний або проміжний.
3.7.3. Вихідний або підсумковий.
3.8. Види внутрішньошкільного моніторингу за часовою залежністю:
3.8.1. Ретроспективний.
3.8.2. Попереджувальний.
3.8.3. Випереджаючий.
3.8.4. Поточний.
3.9. Види внутрішньошкільного моніторингу за частотою процедур:
 3.9.1. Разовий.
3.9.2. Періодичний.
3.9.3. Систематичний.
 3.10. Види внутрішньошкільного моніторингу за охопленням об’єкту спостережень:
3.10.1. Локальний.
3.10.2. Вибірковий.
3.10.3. Суцільний.
 3.11. Види внутрішньошкільного моніторингу за організаційними формами:
3.11.1. Індивідуальний.
3.11.2. Груповий.
11.3. Фронтальний.
 3.12. Види внутрішньошкільного моніторингу за формами об’єкт-суб’єктних відносин:
3.12.1 Зовнішній або соціальний.
3.12.2. Взаємоконтроль.
3.12.3. Самоаналіз.
3.13. Види внутрішньошкільного моніторингу за інструментарієм, що використовується:
3.13.1. Стандартизований.
3.13.2. Нестандартизований.
3.13.3. Матричний.
 3.13.4. Інші.
 4. Рівні моніторингу у школі
 4.1. Індивідуальний (учнівський, учительський, адміністративний). На цьому рівні відбувається самооцінка суб’єктами моніторингу якості своєї загальноосвітньої та професійної підготовки, суспільної професійної та життєвої компетенції, досвіду оволодіння певними способами діяльності, навичками критичного мислення тощо.
 4.2. Локальний ( у межах школи). На цьому рівні відбувається оцінювання школою учасників навчально-виховного процесу щодо якості освіти, досягнення ними поставленої мети в опануванні вимог державного стандарту відповідного рівня освіти, коригування стратегії розвитку за соціальними, педагогічними, економічними та іншими показниками. Проведення моніторингу на локальному рівні виконує роль самоконтролю, результати якого використовуються для внутрішніх потреб школи. Головною метою такого дослідження є збір інформації для вироблення стратегії й тактики вдосконалення діяльності школи, навчально-виховного процесу та діяльності кожного учасника навчально-виховного процесу. На цьому рівні виробляються психолого-педагогічні рекомендації, спрямовані на корекцію навчальної та організацію індивідуальної роботи.
5. Етапи проведення моніторингу у школі
5.1. Ініціювання проведення моніторингу (замовники) – у школі відповідно Програми моніторингових досліджень на навчальний рік.
5.2. Підготовка до проведення моніторингу:
I етап. Орієнтовна програма моніторингу
 1. Визначення мети й завдань дослідження.
2. Визначення об’єктів дослідження.
 3. Розрахунок та формування вибірки.
4. Побудова дослідження у вигляді гістограми Ганта: · визначення термінів і процедур дослідження; · підбір та підготовка (навчання) координаторів дослідження. 5. Визначення критеріїв і показників оцінювання.
6. Вибір методів дослідження й узагальнення статистичної інформації.
II етап. Розробка інструментарію
1. Розробка вимірювального інструментарію (тестів, анкет, їх апробація, одержання стандартизованого інструментарію).
2. Підготовка інструктивно-методичних матеріалів для координаторів дослідження всіх рівнів та його учасників.
 3. Вибір статистичних і математичних методів опрацювання та обрахунку одержаних результатів дослідження.
 4. Вибір форми узагальнення статистичної інформації.
 5.3. Проведення дослідження: · пілотне дослідження (підготовка учасників, їх інструктаж); · опрацювання результатів, виявлення і аналіз помилок, оцінювання похибок; · основне дослідження.
5.4. Обробка та узагальнення отриманих результатів.
5.5. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження: · узагальнення статистичної інформації; · виявлення чинників впливу; · виявлення кореляції між чинниками впливу; · оцінювання отриманих результатів аналізу, їх інтерпретація, підготовка висновків; · формулювання рекомендацій щодо коригувальної роботи, усунення негативних чинників, формування освітньої політики; · оприлюднення результатів дослідження.
6. Функції учасників групи „Моніторингові дослідження”
6.1. Функції керівника групи:
6.1.1. керує роботою групи „Моніторингові дослідження”;
6.1.2. здійснює безпосередню підготовку до проведення моніторингу;
 6.1.3. контролює проведення групою моніторингового дослідження у вказані терміни, обробку результатів;
 6.1.4. бере участь в аналізі та інтерпретуванні результати дослідження;
6.1.5. складає Програму моніторингових досліджень на навчальний рік;
6.1.6. звітує перед директором за виконання Програми;
6.1.7. несе відповідальність за нерозголошення отриманої інформації;
6.1.8. оприлюднює результати моніторингових досліджень за погодженням директора школи.
6.2. Функції учасника групи:
6.2.1. бере участь у підготовці до проведення моніторингу;
 
Пошук
Календар
«  Грудень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Наші друзі
Національна гаряча лінія Національна гаряча лінія

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz