19 березня на базі школи пройшов семінар-практикум заступників директорів шкіл Нікопольського району з теми "Технологія підготовки та проведення педагогічної ради з реалізації науково-методичного проекту".
У роботі семінару взяли участь завідувач методичного кабінету відділу освіти Гулак Маргарита Вікторівна та методисти Туровська Валентина Михайлівна і Гребенюк Галина Юхимівна. У ході семінару були переглянуті презентації також колег Бабенко Г.М., Петрик Л.М., Кутепової Г.М., Бортник О.І. Тренінг з учасниками семінару провела директор школи Болюк В.О. Також учасники семінару побували на фрагментах заходів: урок англійської мови (підготувала Бізугла А.О.), заняття курсу за вибором "Християнська етика в українській культурі" (Білик Н.Л.), майстер-клас "Виготовлення ляльки-мотанки "Янголятко" (Кацило Н.М.), звіт туристсько-краєзнавчого гуртка "Козацькими шляхами" (Гайдамащук Т.М.).
«Педагогічна рада – постійно діючий колегіальний орган управління навчальним закладом», - записано в Положенні про загальноосвітній навчальний заклад (затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від27.08.2010 №778). Це ж саме зазначається в ст.39 Закону України «Про загальну середню освіту». Одним із напрямків діяльності заступників директорів шкіл є участь у плануванні, підготовці та проведенні педагогічних рад, методичне забезпечення педагогічної ради, створення умов для підвищення її авторитету та працездатності, залучення педагогів до активної участі в підготовці й проведенні засідань педагогічної ради. Розробка тематики педрад передбачає визначення кількості питань на одне засідання, обсяг інформації, тривалості засідання, відповідальних за його підготовку. Із досвіду відомо, що оптимальною кількістю питань, які розглядаються на засіданні педради, можуть бути два. Одне з них – основне, яке розглядає актуальні аспекти діяльності педагогічного й учнівського колективів, інше – інформаційного характеру. Загальних рекомендацій щодо вибору тематики засідань педради бути не може. Вона розробляється з урахуванням особливостей і потреб конкретного навчального закладу й спрямована на глибоке розкриття питання та максимальне залучення вчителів до участі в його обговоренні. Спрямованість тематичних засідань педради значною мірою визначається науково-методичним проектом, над реалізацією якого працює школа. |