Формування духовності та духовної культури особистості в умовах креативної освіти - це не тільки проект, над яким працює наша школа, а також чи не найактуальніше завдання. яке стоїть перед закладами освіти. Державі та суспільству потрібні громадяни, збагачені духовно, які шанують духовні надбання наших предків.
21 вересня педагог-організатор Галайда Любов Іванівна презентувала Школу духовного відродження на семінарі-практикумі заступників директорів з виховної роботи. Також був представлений проект заступника директора з НВР Горобей С.Д. "Школа духовного відродження - школа майбутнього".
Методичні рекомендації семінару-практикуму
1. Опрацювати методичну літературу з питань формування творчості та духовності особистості дитини в умовах креативної освіти.
2. Опрацювати у педагогічних колективах матеріали Дніпропетровської обласної педагогічної газети «Джерело»:
2.1. Методичні рекомендації ДОІППО для роботи над новим науково-методичним проектом «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості» на ІІ - організаційно-моделюючому етапі, с.1;
2.2. Використання інноваційного освітнього середовища регіону для розвитку суспільствознавчого навчання. Л. Базилевська, с.7;
2.3. Духовно-ціннісні пріоритети в контексті сучасної системи освіти. О. Рогова, с.8-9;
2.4. Естетичні засади креативності особистості. В. Піщанська, с. 24-25;
2.5. Талант і творчість. Т. Безпалова, с.25-26;
2.6. Виховні завдання класного керівника. О. Хомич, Т. Рига, с. 29.
3. Переглянути систему роботи шкіл з даного питання.
4. Спланувати роботу відповідно до завдань ІІ етапу роботи над проектом.
5. Забезпечити виконання Концепції Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій «Сто відсотків» на період до 2015 року. 6. Вивчити і впровадити в практику роботи школи передовий педагогічний досвід шкіл району, області.
7. Охопити позашкільною діяльністю дітей та підлітків різних категорій.
8. Забезпечити участь творчих та креативних дітей у конкурсах, оглядах, турнірах, предметних олімпіадах.
9. Результати роботи презентувати на заключному семінарі. |