Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 29.03.2024, 11:49

Капулівська гімназія Покровської сільської ради

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 144
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Шкільний щоденник

Головна » 2011 » Січень » 20 » 14 березня у школі пройшов районний семінар заступників директорів
14:38
14 березня у школі пройшов районний семінар заступників директорів
У школі пройшов семінар завучів з теми "Моніторингові дослідження у роботі заступника директора". За планом роботи пройшли презентації проектів "Моніторинг у роботі заступника" - Горобей С.Д. (Капулівська ЗОШ), "Модель сучасного вчителя" - Ковтуненко Л.В. (Новоіванівська ЗОШ), "Плекаймо творчого учня" - Галайда Л.І. (Капулівська ЗОШ); тренінг "Діагностичний інструментарій - основа моніторингу".
 
Учасники семінару під час роботи
Учасники семінару під час роботи
 
Методичні рекомендації учасникам  семінару
Для запровадження моніторингових досліджень якості освіти у навчальному закладі НЕОБХІДНО:
  •  Розробити алгоритм запровадження моніторингових досліджень якості освіти;
  •  Створити інформаційний ресурс: положення, програму, інструментарій, використавши досвід навчальних закладів;
  • Проаналізувати стан та розвиток системи освіти у своїй школі на момент запровадження моніторингу;
  • Даною інформацією забезпечити усіх учасників навчально-виховного процесу: учителів, учнів, батьків;
  • Створити свою структуру і систему моніторингових досліджень;
  • Усвідомити особистий внесок кожного працівника школи щодо організації і проведення процедури дослідження та оцінювання;
  • Результати досліджень узагальнювати, аналізувати, висвітлювати, коригувати;
  • Виробити рекомендації об’єкту чи суб’єкту дослідження.
Тренінг "Діагностичний інструментарій - основа моніторингу"
Мета:
- сприяти усвідомленню необхідності введення у роботу навчальних закладів моніторингових досліджень з допомогою діагностичного інструментарію;
 - формування навичок ефективної взаємодії.
Завдання:
 формувати уміння працювати в команді; розвивати креативність учасників тренінгу;
Хід заняття
Учасники об’єднуються у три групи - «Адміністрація школи», «Методичне об’єднання», «Учитель, класний керівник». Окремо працює група експертів.
 Вправа 1. Самопрезентація «Ініціали» (5 хв.) Кожному учаснику пропонується назвати своє прізвище, ім’я, по батькові,а потім - свої позитивні якості, що починаються з літер власних ініціалів. Наприклад, Горобей Людмила Іванівна - гарна, любляча, ініціативна.
Вправа 2. «Гусак» (5 хв.) Учасники пишуть слово «гусак» вертикально і навпроти кожної літери записують фрази: Г - гарно роблю… У - умію… С - сподіваюсь… А - активно вивчаю… К - креативно…
Вправа 3. Анкета «Професійна діяльність заступника директора і ставлення до неї»(7 хв.)
Вправа 4. «Моніторинг і діагностика»(15 хв.) Учасники працюють з картками:
· Скласти алгоритм запровадження моніторингових досліджень на рівні навчального закладу, методичних об’єднань, учителя.
· Роль моніторингу на рівні навчального закладу, методичного об’єднання, учителя.
· Який інструментарій використаєте при проведенні моніторингових досліджень?
 · Як можна використати результати моніторингових досліджень? Представники груп по черзі пропонують виконані завдання. Експертна група уважно слідкує за виступами.
Висновок: Отже, за допомогою діагностичного інструментарію можна визначити рівень усіх аспектів навчально-виховного процесу.
Вправа 5. Підбиття підсумків тренінгу, самозвіт.
 Учасники по черзі продовжують речення:
· Я одержала досвід…
· Я була здивована тим, що…
· На сьогоднішньому занятті я зрозуміла…
 · Надалі я буду застосовувати…
· Під час заняття я відчувала…
 · Сьогодні я довідалася…
Переглядів: 1206 | Додав: kapulivska | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Січень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Наші друзі
Національна гаряча лінія Національна гаряча лінія

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz